La Federació d’Unimed Minas Gerais visita l’Hospital de Barcelona

14.06.2013

La Federació d’Unimed Minas Gerais visita l’Hospital de Barcelona

El passat 13 d’octubre, un grup de metges i directius de les cooperatives mèdiques Unimed de l’estat brasiler de Minas Gerais, van participar en una jornada de treball que es va celebrar a l’Hospital de Barcelona.

La sessió es va iniciar amb una introducció sobre les finalitats fundacionals, objectius i activitats de la Fundació Espriu. Després, el Dr. Gerard Martí, sotsdirector mèdic de l’Hospital de Barcelona i patró de la Fundació Espriu, va realitzar una presentació a la que va abordar el concepte i el funcionament de l’hospital cooperatiu en el qual es va celebrar la sessió, així com l’activitat i la interrelació existent entre les institucions que formen el Grup Assistència.

Més tard, el Dr Martí va acompanyar als cooperativistes brasilers durant la visita que van realitzar a les instal lacions del centre hospitalari i en la que van poder conèixer alguns dels equips més innovadors amb què està dotat l’hospital.

La jornada va finalitzar amb un fructífer debat i intercanvi d’experiències i opinions entre els metges de Unimed i els representants de Fundació Espriu.