Informació d'interès

5. A qui es comuniquen les teves dades
  6. Elaboració de perfils

Hi ha també una segona classificació segons el termini de temps que romanen emmagatzemades al navegador del client. Poden ser:

Categoria/Tipus

Finalitat

Caducitat

Titular

Estadístiques

_ga S'utilitza per distingir als usuaris. 2 anys GOOGLE Inc.
Estadístiques _gid S'utilitza per distingir als usuaris. 24 hores GOOGLE Inc.

Google Chrome

• A l’ordinador, obriu Chrome.
  • A dalt a la dreta, feu clic a «Més. Configuració».
  • A «Privacitat i seguretat», feu clic a «Configuració de llocs web».

Per a més informació, podeu consultar el suport de Google o l’ajuda del navegador.

Microsoft Internet Explorer

• Feu clic a «Eines» a la cantonada superior del vostre cercador Windows i seleccioneu «Opcions d’internet» i torneu a fer clic a l’opció de «Privadesa».

Per a més informació, podeu consultar el suport de Microsoft o l’ajuda del navegador.

Mozilla Firefox

• Feu clic a la part superior de la finestra del cercador. Feu clic a «Eines» i seleccioneu «Opcions».
  • Seleccioneu la icona de «Privadesa & seguretat».

Per a més informació, podeu consultar el suport de Mozilla o l’ajuda del navegador.

Safari

• Feu clic a la icona d’eines a la part superior del cercador i seleccioneu l’opció de «Preferències».
  • Feu clic a «Privadesa i seguretat» i seleccioneu l’opció de bloquejar «Impedir el seguiment entre llocs».
  • Feu clic a «Guardar».

Per a més informació, podeu consultar el suport d’Apple o l’ajuda del navegador.

També podeu consultar els videotutorials publicats per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades: http://www.youtube.com/user/desdelaAEPD.

Aquest avís de privadesa pot sofrir modificacions, canvis o actualitzacions derivades de nous requeriments legals. Aquest document és sempre la versió actualitzada, adaptada als nous requeriments.

1. A qui es comuniquen les vostres dades

1. Elaboració de perfils

Si en el futur es portessin a terme, se n’informaria prèviament els usuaris i se’ls sol·licitaria el consentiment pertinent