XX premi Clínica Santa Isabel

28.05.2013

XX premi Clínica Santa Isabel

La Clínica Santa Isabel d’ASISA va lliurar el passat 16 de gener de 2009 el vintè Premi Clínica Santa Isabel al Dr. José María Nieto metge otorinolaringòleg.

El delegat del Govern a Andalusia, Juan José López, va presidir l’acte de lliurament del premi al qual van assistir, entre d’altres personalitats, la tinent d’alcalde d’Hisenda, Nieves Fernández; el president de la Fundació Espriu, Dr. Francisco Ivorra; el conseller delegat d’ASISA, Dr. Enrique de Porres; el delegat provincial d’ASISA a Sevilla Dr. Gregorio Medina i el director de la Clínica Santa Isabel, Dr. Francisco Vázquez.

Aquest premi, tradicional a la sanitat andalusa, es concedeix per votació popular entre els 1200 professionals del quadre mèdic d’ASISA Sevilla. Així, distingeixen la tasca realitzada per un dels seus companys de sector. En aquesta edició, els metges d’ASISA han volgut premiar la trajectòria professional, el seu compromís amb la professió i la qualitat humana del Dr. José María Nieto, que actualment dirigeix la Fundació del Col·legi de Metges de Sevilla i és vocal d’Assistència Col·lectiva de l’Organització Mèdica Col·legial des del 1998.