Nova campanya d’Assistència Sanitària

04.06.2013

Nova campanya d’Assistència Sanitària

Assistència Sanitària ha presentat una nova campanya publicitària, que, amb el concepte “Tu també tens un metge a casa en 30 minuts, o tens una assegurança de baix cost?”, realitza diverses accions coincidint amb la diada de Sant Jordi. Assistència vol comunicar al públic la importància de tenir una assegurança mèdica de qualitat. Ràdio, premsa, autobusos i via pública són els suports escollits per fer arribar aquest missatge.

Un missatge directe de serveis mèdics i assistencials de qualitat basat en el SUD (Servei d’Urgències Domiciliàries) és l’eix vertebrador de la nova campanya publicitària d’Assistència Sanitària, que va guanyà visibilitat especialment durant la diada de Sant Jordi, una festa que congrega multituds als carrers de pobles i ciutats de Catalunya.

L’esforç de l’entitat es concentrà en diverses accions de marketing de proximitat dutes a terme a diferents punts de la província de Barcelona i que van donar a conèixer la seva oferta de productes i serveis a la ciutadania. A més, les persones interessades van poder participar en un sorteig d’entrades per al Camp Nou.

Assistència Sanitària és exemple del cooperativisme sanitari, un particular model d’autogestió ideat pel Dr. Josep Espriu fa cinquanta anys i basat en la igualtat dels metges i els usuaris en els òrgans de decisió i gestió. Actualment, l’entitat compta amb 200.000 assegurats i un quadre facultatiu format per gairebé 5.400 metges. A més, es proveïdor mèdic oficial del FC Barcelona.