Leonardo Cocciro visita la Fundació Espriu

01.07.2013

Leonardo Cocciro visita la Fundació Espriu

El passat 27 de juny, Leonardo Cocciro, responsable de recursos i màrqueting de la Federació Argentina d’Entitats Solidàries de Salut, FAESS, es va desplaçar a Barcelona per conèixer de primera mà la realitat de les institucions de la Fundació Espriu.

Cocciro va tenir ocasió de visitar les instal · lacions de l’Hospital de Barcelona, que pertany a la cooperativa Scias, i intercanviar impressions amb Teresa Basurte, presidenta de Scias i de la Fundació Espriu.

Posteriorment es va reunir amb el Dr José Carlos Guisado, primer executiu de la Fundació Espriu, qui va informar àmpliament de l’activitat i la interrelació existent entre les institucions que formen el Grup Assistència i el Grup Asisa. A la reunió també es van intercanviar opinions i experiències sobre diferents aspectes de la gestió cooperativa i hospitalària i es van plantejar possibles formes de col.laboració per al futur entre la Fundació Espriu i la federació Argentina.

FAESS és una institució que té per objectiu aglutinar usuaris i prestadors de salut per aconseguir la implementació d’un model solidari de serveis de salut, destinat a les cooperatives, les mútues, i altres sectors solidaris, sota els principis de la cooperació. Està associada a la Organització Internacional de Cooperatives de Salut, IHCO, i el seu president, el Dr Ricardo López, forma part del Consell de l’organització.