La Fundació Espriu rep el Premi Institucional a la recerca i docència en matèria d'organitzacions de participació de la UCM

11.03.2019

El guardó reconeix la tasca de la fundació en la promoció de la recerca i la divulgació de la gestió cooperativa de la sanitat.

director general de la Fundació Espriu, Carlos Zarco

La Fundació Espriu, segona xarxa de cooperatives sanitàries del món, ha estat guardonada per l'Escola d'Estudis Cooperatius de la Universitat Complutense de Madrid amb el Premi Institucional dels «VIII Premis a la recerca i docència en matèria d'organitzacions de participació» corresponents a l'any acadèmic 2017-2018.

La distinció, que es va lliurar divendres passat al director general de la Fundació Espriu, Carlos Zarco, reconeix la tasca de la fundació en la promoció de la recerca i la divulgació de la gestió cooperativa de la sanitat, que s'ha concretat, entre d'altres accions, en determinades actuacions amb l'Escola d'Estudis Cooperatius i els seus investigadors.

Així, destaca la concessió del IX Premi José Espriu Castelló Banco de Santander ASISA-Lavinia, la publicació del llibre «El cooperativismo sanitario integral en el sector de la salud: análisis de los flujos económico-financieros», de Javier Iturrioz del Campo, i la participació en la publicació del llibre «40 años de historia de las empresas de participación», editat per l'Escola d'Estudis Cooperatius de la Universitat Complutense de Madrid.

El lliurament de premis va tenir lloc divendres en el transcurs de la jornada que cada any celebren conjuntament l'Associació d'Estudis Cooperatius (AECOOP) i l'Escola d'Estudis Cooperatius sobre Recerca i Docència en matèria d'Empreses de Participació.