#Dorm1HoraMés

07.02.2017

#Dorm1HoraMés

Dormir és una activitat vital per al funcionament òptim de l’organisme de les persones. Es tracta d’una activitat imprescindible i fisiològicament necessària per la seva funció restauradora, complementària i fonamental per sentir-se actiu l’endemà. Tot i això, el 32 % dels espanyols admet no tenir un son reparador a les nits i un 35 % reconeix que té sensació de cansament durant el dia. De mitjana, un adult ha de dormir entre 7 i 9 hores cada dia. No obstant això, el 80 % dels enquestats en un estudi recent reconeix dormir menys de 7 hores diàries, el que es tradueix en un problema de salut que afecta la majoria de la població espanyola, cada vegada més allunyada dels horaris de la resta dels europeus.

Per ajudar a canviar aquesta realitat, ASISA ha llançat #Dorm1HoraMés, una nova campanya publicitària destinada a millorar el descans de la població espanyola. Mitjançant una sèrie de consells pràctics i senzills, aquesta iniciativa busca millorar i optimitzar les hores de son dels espanyols per tal d’aconseguir un bon des-cans. Un cop més, l’asseguradora ha aprofitat els seus espais publicitaris en canals per contribuir a millorar la salut, no només dels seus assegurats, sinó de la societat en general. Amb això, es reforça el compromís d’ASISA per reinvertir els seus beneficis en la cura de la salut.

Els missatges principals estan relacionats amb la importància de la cura de la salut i el paper que té des-cansar correctament per al benestar general. Tots els consells recollits en aquesta campanya han estat avalats mèdicament per l’equip de professionals d’ASISA que dirigeix la Dra. Paula Giménez, directora de la Unitat del Son de la Clínica HLA Vistahermosa i delegada d’ASISA a Alacant.

«A Asisa només ens importa la teva salut…»

Aquest projecte es basa en el lema «A ASISA només ens importa la teva salut. Per això ens importa que dormis bé», una idea que, alhora, defineix l’objectiu de la iniciativa. La campanya combina un to proper i amable amb el rigor i la professionalitat d’una companyia mèdica com és ASISA. A més, segueix la línia visual de Publiterapia, llançada el 2015, i basada en l’ús d’il·lustracions.

Jaime Ortiz, director Comercial i de Màrqueting d’ASISA, explica que: «#Dorm1HoraMés és un altre pas en el compromís d’ASISA amb la cura de la salut. Aquesta forma d’entendre la nostra responsabilitat amb el foment d’hàbits de vida saludable és pròpia d’una companyia que ha desenvolupat un model sanitari basat en la reinversió del benefici per garantir la millora de la qualitat assistencial. ASISA segueix apostant per diferenciar-se com una companyia fortament compromesa amb la cura dels seus assegurats i de la resta de la societat».

Per la seva banda, Carlos Eiroa, director de Publicitat d’ASISA, assegura que «#Dorm1HoraMés és el resultat de l’evolució de Publiterapia i del nostre compromís d’utilitzar la publicitat per difondre consells de salut. Per a això, seguim utilitzant un codi visual propi i diferencial, basat en il·lustracions i en l’ús de sintonies creades específicament per a aquesta campanya. Per tant, seguirem destinant la nostra publicitat a millorar la salut mitjançant missatges clars, precisos i molt diferenciats del llenguatge i els codis que utilitza la resta d’asseguradores de salut».