Multimèdia

Multimèdia

• B20 Ciències de la salut i la vida

• 30 anys de cooperativisme al servei de la medicina social

La Fundació Espriu celebra el 2019 el seu 30è aniversari, com a entitat de referència del cooperativisme sanitari, present a Espanya des de fa més de 60 anys.
  • L'impacte de la tecnologia en la medicina diària

Carlos Zarco, director de Fundació Espriu, participa en un col·loqui de sanitat sobre la necessitat de les noves tecnologies per millorar la seguretat al pacient
  • Homenatge al Dr José Carlos Guisado

• Un somni centenari. Dr Josep Espriu 1914 - 2014

• Homenatge al Dr. Josep Espriu

Audio

• Radio Exterior (RTVE) entrevista a Carlos Zarco amb motiu del 30è aniversari de la Fundació Espriu
    El director general de la Fundació Espriu aborda diversos temes com la seva participació en el grup d'experts de l'ONU sobre l'Agenda 2030, de la col·laboració de la fundació amb el servei nacional de salut i dels valors del cooperativisme sanitari.
  • Entrevista a Carlos Zarco, director de la Fundació Espriu por el proyecto Ecoope
  • Entrevista al Dr. José Carlos Guisado a Capital Ràdio