Trobada amb Ariel Guarco, candidat a la presidència de l’ACI

07.09.2017

Trobada amb Ariel Guarco, candidat a la presidència de l’ACI

A principis de setembre, el Dr. Carlos Zarco i Jose Pérez, director general i sotsdirector, respectivament, de la Fundació Espriu van participar en representació de la Fundació en una trobada, celebrada a la seu de CEPES, amb Ariel Guarco, president de la Confederació de Cooperatives Argentines.

Guarco, que ha presentat la seva candidatura a presidir l’Aliança Cooperativa Internacional (ACI), està fent una gira per diversos països europeus a fi de reunir-se amb les organitzacions representatives del cooperativisme. La seva primera cita ha estat precisament a Espanya, en una reunió en la qual, a més dels representants de la Fundació Espriu, van ser-hi presents representants de CEPES, de la Confederació de Cooperatives d’Euskadi i de la Confederació Espanyola de Cooperatives de Treball Associat, COCETA.