Teresa Basurte, nova presidenta de SCIAS

18.05.2013

Teresa Basurte, nova presidenta de SCIAS

El consell rector d’Instal·lacions Assistencials Sanitàries SCIAS ha designat a María Teresa Basurte nova presidenta de la cooperativa, rellevant a Josep María Reygosa.

Basurte és sòcia de SCIAS des de 1979 i assegurada d’Assistència Sanitària Col.legial des de 1961. Ha format part dels equips cooperatius des de la seva fundació i va participar en el comitè de recursos durant quatre anys. Forma part del consell rector des de l’any 2004.

Com a nova presidenta de SCIAS, cooperativa que forma part de la Fundació Espriu, Basurte ha ingressat en el patronat d’aquesta institució. Recentment també s’ha produït el relleu d’Enric Josa al que ha substituït Josep Valls, ambdós representants també de la cooperativa d’usuaris. Per part de la cooperativa de metges Lavinia, altra de les integrants de la Fundació Espriu, ha estat designat com a patró el Dr. Celestino Concepción.