Renovació en el patronat

15.12.2016

Renovació en el patronat

El patronat de la Fundació Espriu va acordar el 30 de novembre passat renovar en els càrrecs al capdavant de l’entitat la presidenta, Sra. Teresa Basurte, i els vicepresidents, Dr. Ignacio Orce i Dr. Francisco Ivorra, per un mandat de cinc anys.

La Sra. Basurte és presidenta de la cooperativa SCIAS, entitat que reuneix els usuaris d’Assistència Sanitària. Per la seva banda, el Dr. Ivorra presideix la cooperativa de metges Lavinia i la companyia asseguradora ASISA. El Dr. Orce és president de la cooperativa Autogestió Sanitària, formada pels metges d’Assistència Sanitària.

A més, l’òrgan de govern de la Fundació Espriu va incorporar com a patrons el Dr. Manuel María Fernández Ilarraza, que forma part del consell rector de la cooperativa Lavinia, i el director mèdic de l’Hospital Universitari Moncloa, el Dr. Carlos Zarco, que ha estat nomenat, a més a més, director general de la Fundació.