Els membres de IHCO visiten l’Hospital Unimed de Sorocaba

03.07.2013

Els membres de IHCO visiten l’Hospital Unimed de Sorocaba

Una delegació de representants de les entitats que formen part de l’Organització Internacional de Cooperatives de Salut (IHCO), van visitar el passat dijous 26 de juliol l’Hospital Sorocaba que pertany a la cooperativa brasilera Unimed.

La visita a l’hospital, situat a la ciutat de Sorocaba, uns 100 quilòmetres a l’oest de Sao Paulo, va formar part de l’agenda d’activitats relacionades amb la reunió del Consell de la IHCO.

Durant la visita, el president de IHCO i patró de la Fundació Espriu, Dr José Carlos Guisado, va manifestar que «Unimed és un gran exemple de com la salut promou el desenvolupament. Nosaltres entenem la salut com un projecte holístic. Un hospital com aquest de Sorocaba, genera desenvolupament en tota la regió i activa el creixement de diversos sectors de la societat».

L’Hospital de Sorocaba atén prop de 140.000 usuaris, compta amb 944 socis, té una mitjana mensual de 1000 hospitalitzacions i realitza 95.000 proves de laboratori cada mes.